Minä ja me liikkumisen edistäjinä – reflektiolla ymmärrystä rakentamassa
22.4.2026 (Sessio 5A) klo 11-11.40, Saunakabinetti
Kohderyhmä: kaikki
Liikkumisen edistämisessä yhdistyvät eri ammattilaisten näkemykset ja tekeminen. Tavoitteet ja tilanteet ovat jatkuvassa liikkeessä, mikä vaatii kykyä kuunnella ja rakentaa yhteistä ymmärrystä niin asiakkaiden kuin toisten ammattilaisten kanssa. Miten oma vuorovaikutukseni vaikuttaa siihen, mitä näissä kohtaamisissa rakentuu?
Kaikille liikkumisen edistämisen työtä tekeville suunnatussa sessiossa pääset ohjatusti reflektoimaan ja tutkimaan ammatillista vuorovaikutustasi ja siihen vaikuttavia tekijöitä. Saat myös itsellesi työkalun tietoisempaan toimintaan.
Työpajan toteuttavat:
Tiina Laiho, lehtori/ työnohjaaja, Haaga-Helia AMK, liikunnan ja hyvinvoinnin osaamisalue
Paula Harmokivi-Saloranta, yliopettaja, Haaga-Helia AMK, liikunnan ja hyvinvoinnin osaamisalue